Gereedschap huren 079

FAQ

Veel gestelde vragen

Kan ik de huurperiode verlengen?

Ja, dat is geen probleem. Geef het even bij ons aan zodat we op de hoogte zijn! Het is mogelijk dat er een hogere borg wordt gevraagd, maar dat hoeft niet in alle gevallen.

Kan ik voor langere periode huren?

Dit is mogelijk. Voor lange perioden kan je het beste even contact opnemen met ons. Dan maken we een prijs op maat.
Let op dat de borg ook hoger is dan reguliere perioden.
 

Gereedschap is defect of werkt niet naar behoren

Het kan zijn dat er een probleem is of ontstaat tijdens het huren.
Neem direct contact op om het apparaat te retourneren. In sommige gevallen kunnen wij een alternatief of vervanging meegeven. In het geval dat dit niet mogelijk is ontvang je de huur en borg terug.

Moet ik borg betalen?

Alle apparaten vertegenwoordigen een bepaalde waarde.
Omdat huren bij ons heel laagdrempelig is vragen wij een borg. De borg wordt samen met de huur vooraf betaald.
Bij elk artikel wordt zowel de huurprijs als de borg vermeld.

De borg ontvang je bij het retourneren terug. Mits deze in dezelfde staat wordt geretourneerd.

Bezorgen jullie gereedschap?

Ja hoor, dat is mogelijk. Binnen Zoetermeer vragen wij eenmalig €10,- voor halen en brengen. Buiten Zoetermeer, binnen de aangrenzende dorpen en steden, kunnen wij ook bezorgen tegen een vergoeding van €20,-.

Ik ben op zoek naar ander gereedschap

Ben je op zoek naar gereedschap, maar zie je deze niet op de site?
Neem dan contact met ons op. Wellicht hebben we het nog niet op de site geplaatst, of kunnen we je een alternatief bieden.

Heb je andere vragen?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier!