Gereedschap huren 079

Veel gestelde vragen

Ja, dat is geen probleem. Geef het even bij ons aan via Whatsapp of de contactpagina zodat we op de hoogte zijn! Het is mogelijk dat er een hogere borg wordt gevraagd, maar dat is niet in alle gevallen.

 

Voor lange perioden kan je het beste even contact opnemen met ons. Dan maken we een prijs op maat. Let op dat de borg ook hoger is dan reguliere perioden.

 

Het kan gebeuren dat gereedschap defect raakt. Neem in dat geval direct contact met ons op.

Gebeurt dit buiten jou schuld om? Dan kan je het apparaat terugbrengen en ontvang je je volledige borg terug.
Indien het apparaat defect is geraakt door eigen toedoen dan zal hiervoor een vergoeding voor de reparatie/vervanging in rekening worden gebracht. 

 

Alle apparaten vertegenwoordigen een bepaalde waarde. Daarom dient er borg te worden betaald. 

Bij elk artikel wordt zowel de huurprijs als de borg vermeld. 

 

Wanneer het gehuurde gereedschap wordt teruggebracht wordt de huur van de borg afgetrokken. 

Het restant ontvang je direct na inlevering.

 

Ben je op zoek naar gereedschap, maar zie je deze niet op de site?

Neem dan contact met ons op. Wellicht hebben we het nog niet op de site geplaatst, of kunnen we je een alternatief bieden.

 

Je vraag staat hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier

 

Ja hoor, bezorgen is mogelijk!

Wij vragen een kleine vergoeding voor bezorgen (en ook ophalen).

Binnen Zoetermeer: € 2,50
Dorpen direct rondom Zoetermeer: € 5.-
Verder weg: in overleg.

Gereedschap huren 079

Over ons

Contact

Disclaimer

Privacy & Cookies

 

 

Voor huurders

Hoe werkt het?

Veel gestelde vragen